Translate This Page

Bila RM 100 datang melayang kat aku??

Monday, May 02, 2011


 ASSALAMUALAIKUM AND HYE TO THOSE NON-MUSLIM  (n_n)

heheh...kepada sesiapa yang tiada entry, jangan risau ok...just click this link...


 Aku tau benda ni pown dari rakan-rakan bloggers aku, AdamXis, dan Sarah...

Thanx kat diorang...korang boleh terjah tengok cabaran yang diorang dah buat...

mane tau dapat ilham
nak sahut cabaran menulis ni kan..



ok, lets the imagination begins....
mood: karaoke... OMG!!! sedarlah shiqin suara tah pape!!

1. memandangkan mood nak pergi karaoke,

So, ape lagi, boleh pilih bilik V.I.P kan kan...hahahah.....melalak la kau puas2 shiqin!!

2. Beli Hoodies

OMG once again...aku sukee sangat hoodies....dari kecik kowt...hahha..malam 

ni aku rase aku gedik skit....
WUTEVER, DOUBLE LOSERS, TAKING PICTURE..

Hahahhahahh...........

3. Aku nak makan Pizza Hut sepuas-puasnya

Owh...geram nya aku bila ari tu teringin sangat nak makan pizza hut tapi

duit tak cukup....grrrrrrrr......
bukan makan piza je tau...makan semua!!! bahahha...

1. spaghetti meatball

 2. Cheese-baked meatballs

3. Extra large Criss Cut
4. Calamari Rings

5. hambikk set terus.....

Last!! pizza la beb...hewhew...super supreme stuff crust..hahah...terliur beb?? =p



WAHHAHAHAH....erk...takde nak buat amal jariah ke shiqin??

Buat masa ni takde kot...bahahhah......OK...

HUHHHH!!... itu je kot buat masa ni...nanti ade lagi aku

cakap dalam hati je....hewwhewwheww....

OK..... to be continued......

TAG: izzah, AdamXis
EMOTICON: ihsan BCR
PICTURES: edited by shiqin & Mr. Google

5 172 Love this entry

  1. assalam...baru kenal hoodies tuu apa...ingatkan baju gak org pggl...hakhakhak...fuuyooohhh sedapnya pizza....siap ada menu lg...bahahha

    ReplyDelete
  2. HOHOOHO......hoodies!! (n_n)
    pizza!! =p

    ReplyDelete
  3. fuh terliur je tengok gambar2 tu :P

    ok link da masuk senarai..

    ReplyDelete
  4. lawa baju tu warna-warni.. ehehe.. makanan2 tu.. sllrrpppp... T_T

    ReplyDelete
  5. assalam BL...adam dah siapkan utk cabaran minggu ke dua 100penulis...

    http://www.adamxis.com/2011/05/100penulis-kalau-saya-seorang-pengarah.html

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com