Translate This Page

Pernah alami perbualan yang macam ni??

Monday, May 30, 2011




Assalamualaikum and salam 1 Malaysia....
Korang pernah tak alami suatu perbualan yang memang banyak salah paham??
Ko cakap lain, aku paham lain....pernah?? hahah....
Kat bawah ni aku nak kasi contoh perbualan yang mungkin
korang pernah alami kekadang sampai nak bergaduh tuh...hahha
jom terjah!!! [laporan dari shiqin sunshine] (n_n)v



Saw Lee: hello, may i speak to Annie Wan?
Sum Wan: yes, you are speaking with me, Sum Wan. Can I help you?
Saw Lee: I don't wanna speak with someone, I wanna talk to Annie Wan! [angry mode]
Sum Wan: Yes, you are speaking with me, Sum Wan! By the way, can I know who's on the line?
Saw Lee: I'm Saw Lee...I really need my medicine right now for emergency case....where's Annie Wan?
Sum Wan: Ohh, well miss of course you should say sorry miss coz I keep asking you so many times
who are you but then you keep asking me to talk to anyone. Now, I don't know your name
and I can't check your patient information. [pupp!! terus letak telefon]


Bahahahhahhah.........lawak kan kan??? XD










erk??? ke korang tak paham??
OK, cuba korang gantikan 
Annie Wan= anyone
Sum Wan=someone
Saw Lee=sorry

hahahhahahahaha........tak paham gak aku tak tau camne nak cite.....
hahhaha, ok lah tu je aku nak cita...=p
p/s: hari ni hari first day practical....huhu, memang mencabar keje kat HKL ni....nak pulak
diorang suruh aku hafal nama2 ubat yang aku dah lupa lepas sebulan bercuti...=.=
hahha, nasib baik tadi time dia tanya aku ingat gak sikit2....hehehhe...=p
hehehe, ok lah nak pergi keluar dengan mak aku jap....chow!!




0 172 Love this entry

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com