Translate This Page

Cabaran Minggu ke-5: Wahai Pembuang Bayi, Bacalah Ini.

Sunday, June 19, 2011



p/s: Kepada pembuang bayi yang tak disayangi sekalian, walaupun entry aku ni tak seberapa, tapi aku ikhlas buat ni semua untuk korang supaya korang sedar dan bertaubat....jangan lah buat lagi dan insaflah wahai pembuang bayi yang aku sayang lepas korang janji takkan buat dah ok!! =)



Assalamualaikum...Alhamdulillah kali ni aku berjaya gak menyertai cabaran minggu ke-5 oleh 100PENULIS..=) Kali ni tajuk dia agak mencabar bagi aku sikit sebab tajuk ni memang femes di muka akhbar dan rata-rata media...tapi, aku buat tak peduli sebab tengok tajuk je pon aku dah muak....=.= so, aku fikir aku tak perlu lah nak tau benda yang sama tiap kali kan....hahhah



Skali hambik kauu....100PENULIS bagi tajuk ni....hahahha.....kalau nak tulis tajuk je bolehh arrr...nak suruh aku elaborate tu payah lah sikit kan....hahahha....padan muka akuh!! =.=  tapi takpe...dah kata cabaran kan....aku suka cabaran2 neyhh!! so, aku pon merajinkan diri pergi gali ilmu sikit kat MR. GOOGLE....kehkehkeh.... =D
jom terjah>>>>>>>


PLAY DULU...=)






Ibu...aku sangat bahagia di saat aku ingin dilahirkan ke bumi....tidakkah engkau gembira melihat aku keriangan seperti ini....





Ibu...aku teringin sekali menjalani rutin harian seperti ini bersama engkau seperti anak2 yang lain....

 Bermain2 keriangan....


Makan makanan suapan ibu....



Merebahkan diri di dalam pelukan ibu....



Tapi...semua itu tidak akan berlaku........kerana aku........aku telah diperlakukan sebegini oleh ibu.....

















 


KENAPA IBU?? APA SALAH AKU??KENAPA AKU
YANG HARUS TERIMA SEMUA INI SETELAH
ENGKAU YANG BERBUAT SALAH???




Wahai ibuku....sekarang aku menangis kerana perbuatan keji mu itu....
Namun kelak, engkau bakal merasakan kepedihan yang aku alami ini di suatu masa akan datang...
bertaubatlah sementara masih sempat ibu.....='(  semoga engkau sedar wahai ibu....
walaupun aku diperlakukan sebegini, namun aku berharap agar dosa engkau diampuni
Allah..... bertaubatlah wahai ibu dan juga ayahku..........


tag: ct


0 172 Love this entry

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com