Translate This Page

Doodle 4: Kesian la kat kami....

Friday, August 19, 2011

Assalamualaikum semua....hehhe firstly entry untuk kali ni aku dapat idea daripada mak aku...hehhe....luahan hati gadis berkening tebal.....semua nampak macam sombong ke walaupun buat muka biasa2 je?? urmm...maksud aku bila diorang senyum baru nampak ceria skitla....huhu......

bagi aku pon macam tu jugak...tapi tak boleh la terus nak menilai seseorang tu sombong betol tak?? hehhe...dah memang muka dia macam tu...lagi2 kalau dengan lelaki, haaa....entah2 dia buat muka biasa je...lelaki plak yang lebih2 kata dia sombong...nanti kalau senyum kang lain cerita plak kan....perasan plak lelaki tu nanti...hikhik ><,


cupcake




p/s: oleh sebab dah ramai buat doodle manusia...so, aku nak buat doodle cupcake plak...huhu....memang sesuai dengan aku yang suka makan....><,

0 172 Love this entry

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com