Translate This Page

KenyataaN: Perempuan Zaman Sekarang...

Wednesday, November 23, 2011

Assalamualaikum semua... muehehehe, tengok je tajuk dah tau kan?? =D lekkk luuu... hahhahaha....cek tak habis cerita lagi.....cuba hang baca dulu sampai habis OK... =D




Situasi 1:

Gegel: Fariel, nak mintak tolong ni boleh tak....[sambil memegang sebuah mesin] <<tayah nak mesin sangatlahh kan...hohoo...sebenarnya aku pon tatau nak "type" benda tu ape............ ><, hikhikhik

Boboy: Haaa, boleh2 meyh sini aku tunjukkan caranya kat kau ye....lain kali bolehla belajar buat sendiri [sambil tunjukkan "step by step"]

Gegel: [angguk]


"ni buku awak" hikhikk ><,

Situasi 2:

Gegel : Fariel, err, meyh sini jap...

Boboy: Haaaa, nape?

Gegel: [sambil godek2 mesin] errr, macam ni ye caranya...err...

Boboy: [angguk2] Haaaa, macam tulahh....wahhh dah pandai dah dia...pasni boleh la buat sendiri ye... <<<< yang sepatutnya kerja dia, sudah diTERambil alih oleh gegel


Situasi 3:

Gegel: Fariel tolong jap ni ye..[sambil hulur benda]

Boboy: laaaa, nape?? takkan ari tu baru ajar dah lupa kot caranya?? <<< sepatutnya kerja dia... = =" gegel hanya membantu saje

Gegel: laaaa, nak mintak tolong pon tak boleh....aku ada hal jap laa....ewah2 sepatutnya kerja sapa tu eykk??[senyum sinis]
"nah nah amekawww, bahhaahah"

Boboy: ok la ok la 


Memang kenyataan...perempuan zaman sekarang serba boleh.....tapi, pantang je lelaki ni, mulalah nak amik kesempatan kan kan..... hehehehhe [ok2, certain maybe] =D huhuhu....


p/s: watak mahupun lakonan[eceyhh] di atas telah diubahsuai sikit...haaaa, sikit jerrr....kehkehh.. ><, TAMAT~

Icon BCR , Pics MR GOOGLE =D




0 172 Love this entry

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com