Translate This Page

Pashmina Sakura Style... =)

Tuesday, May 29, 2012

Assalamualaikum semua...hehe, nama cam sedap...huhu, saje aku letak nama tu sebab aku suka....urmm urmm, jom terjah!! Jangan tegur muka aku kayhh...fokus kat tudung tu je tau...muehehhehe...

hello, saya captain munchici!!







<<< sebelah kiri pendek, dan kanan panjang


ambil pin...>>> [hoho nak jugak show]
<< adjust skit kasik muncung skit depan tu dan...


pinkan kat belakang [melekat kat anak tudung kayh supaya tak lari] pastu pin tu jangan ketat, biar dia loose macam dalam pic ni haa>>>


<<<lepas tu ambil yang belah pendek[kiri]


guna jarum peniti dan cucukkan ke bahagian telinga kiri>>>








<<< tengok dia cucuk kat bahagian telinga kiri kayhh....bukan cucuk kat telinga...huahuahuaa..








<<< ambil lebihan sebelah kiri tadi dan tarik ke bahagian telinga kanan plak...
 OK!! macam biasa ambil jarum peniti dan cucukkan kat bahagian telinga kanan...=D



<<< Jadilah macam ni ye?? hoho korang punya sama tak macam ni?? =D...OK lepas tu ambil yang bahagian panjang[kanan] tarik ke belakang....














<<< So, dia akan jadi macam ni yang korang tarik tadi dan pinkan dengan keronsang anting2 kalau nak nampak lebih fancy....hehhee....
OK siap!! huhu...Selamat mencuba!!

10 172 Love this entry

  1. cntiknya bl...
    mcm ala2 arab..

    ReplyDelete
  2. amboi..kemain ye pashmina sakura style..hehe..

    ~btw, thanks 4 da tutorial.
    saya memang chomell..=)

    ReplyDelete
  3. waa...BL model tudung!!! :)

    ReplyDelete
  4. i luv your blog! if u Love Julie Cookies, Tell about it in Your #blog now and win cash up to rm700!! ;] more info: http://mohdzulkarnain.says.com/recommendations/julies-blog-2

    ReplyDelete
  5. Kadang2 kita ni sanggup buang masa berjam2 hanya untuk kelihatan cantik di mata orang... :D

    Orang dah cantik, pakai tudung apapun, tetap cantik.. Lagi cantik kalau dia tidak berlebih-lebihan dalam berpakaian.. :)

    Banyak sangat lilit-lilit pakai tudung ni.. Tak takut ke nanti terbelit kat leher sendiri..? Bukan apa, takut nanti ada orang jahat yang main rentap je tudung yang panjang tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. :sukati waaa, para para sakuraaa la.
    Awek cuns! tutup muka sbb takut ade yg tpikat :sapel

    ReplyDelete
  7. Thanks for another informative site. The place else could I am getting that kind of info written in such
    a perfect method? I have a challenge that I'm just now working on, and I've been
    on the glance out for such info.
    Take a look at my web-site ; senior debt

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com