Translate This Page

Yang sederhana itu lebih baik...

Thursday, August 16, 2012

Assalamualaikum semua...nampaknya dah nak raya dah...huhu, so macam mana dengan persiapan menyambut fasa akhir ramadhan dan awal syawal? hehe....cuba yang terbaik selagi mampu untuk beramal dalam bulan Ramadhan okeayhh! dan Bersederhana dalam menyambut syawal.. ;) hehe alhamdulillah raya tahun ni dapat baju raya banyak gakla....huhu, boleh pakai buat pergi kelas nanti...hihihi....



So, bersempena raya aidlifitri yang bakal menjelang, aku nak ucap pada semua pembaca2 blog ni....



Isnin cari Selasa, nak tanya nampak tak Rabu, agar ingatkan Khamis supaya beritahu Jumaat jangan lupa mesej dekat Sabtu yang Ahad raya...InsyaAllah =) hehe

Hehehe, thanx sebab sudi baca!

12 172 Love this entry

  1. Selamat hari raya ... maaf zahir batin... baju raya titew tahun ni warna hijau :D

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya bey ell cumel2 =) maaf zahir batin ye

    ReplyDelete
  3. nak menang hadiah rm100? jom join http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/eyriqazz-vs-denaihati-untuk-semua.html

    ReplyDelete
  4. BL slmt hari raya..maaf zahir batin selama ni kalu ade buat silap,terkasar bhasa.ampun2..yeah :tepuk balik kg...wakakaka

    ReplyDelete
  5. tk nk ckap pape. just nk duit rye je. tk susa pun. akaun bank da ade, nk bank in je ponnn bolee. kehkeh :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya ! btway , im new here . follow u done , hit me back ! thx . :)

    ReplyDelete
  7. Nak duit raya, pehlisss....

    :)

    Selamat hari raya BL.. Maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  8. belum terlambat kan... raye kan sebulan... selamat hari raye cikun.. ;)

    ReplyDelete
  9. Salam Aidilfitri juga buat sis dan famili...

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com