Translate This Page

Chronology kisah orang yang busy..

Sunday, November 17, 2013

Assalamualaikum..


Nak diceritakan sebenarnya takdelah chronology sangat sebab cerita aku ni bukan berkait sangat..hihi, cuma nak cerita yang aku dah mula busy dan memBusykan diri..... *apa punya ayat daaa..


So, sekarang ni yang pasti aku ada 5 tanggungjawab yang dipertanggungjawabkan ke atas aku...haaa~


Mainly, tanggungjawab sebagai hamba Allah dan dipecah2 kan kepada beberapa perkara:

*haaa dah macam buku rujukan ayat aku...kahkah


1. I am a daughter of my parents and a member of my family members



2. I am a student
Struggle to shoot high if you aimed high ;)


3. I am currently a part timer at Shiqin Sunshine's Collection  ... <3 <3 <3



4. Hopefully I'm a responsible person to become a..

Environmental Health & Safety Association's Vice President 2 2013/2014

Thanx sebab beri kepercayaan dengan meletakkan undian atas aku... InsyaAllah aku akan buat yang terbaik... Nak berjanji aku takut dicapati... =p 



video

Tahniah Fadhil! Video yang sangat gempak! 


5. Paling penting tanggungjawab aku dengan orang sekeliling dan persekitaran... 

*sigh sigh.... sebab tak boleh nak memenuhi kehendak semua orang, SEBAB 

"AKU MANUSIA BIASA, TIDAK BISA MENJADI YANG SEMPURNA"




THANX FOR READING THIS ENTRY!! ^________^V




IKLAN:


Selamat pagi! Bagi sesiapa yang berminat untuk beli shawl yang cantik2, boleh lah ke 

FACEBOOK:

(sila eja dengan betul.. ;p)


HARGA SERENDAH RM 30++ SAHAJA!










6 172 Love this entry

  1. :) waaaa..memang banyak pecahan tanggungjawab yaa.. hehehe

    ReplyDelete
  2. semoga semua urusan akan dtg dipermudahkan tau BL :D

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan Shiqin. Amin...Take care!

    ReplyDelete
  4. Biasalah... Time study mmg terasa bz gila...

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com