Translate This Page

Laman Kayangan Sek 7 | Buffet Ramadhan dari serendah RM 35!

Sunday, May 08, 2016

Assalamulaikum...

Ramadhan yang dinanti bakal tiba... Pasti ada yang tercari-cari tempat berkumpul seisi keluarga di bulan Ramadhan nanti kan? :)

Dari serendah RM 35 anda boleh menikmati pelbagai juadah menu berbuka dari seluruh pelusuk negara asia termasuklah Indonesia, Brunei, Thailand, Vietnam dan lain2! 

Tema juadah berbuka pada tahun ini di Laman Kayangan adalah berkonsepkan makanan negara asia. Jadi tanpa menaip panjang lebar lagi, biar saya kongsikan antara menu yang terdapat di Laman Kayangan Buffet Ramadhan 2016!! ;)

Zass...

Popia vietnam! Om nom nom~

Kambing bakar harus lah ada kan!



Bihun sup vietnam! Sup dia rasa lain sikit... Sedap lagi...  Macam pakai air rebusan daging macam tu lah... Huhu


Antara lauk-pauk yang bakal dihidangkan ~~


Bubur lambuk pon ade!

Mi rebus, cucur udang dan pelbagai lagi!!


Nasi ayam dia memang mengancam T__T
Nasi Bukhari daripada Brunei!

Wahh kerabu dia terbaikk!

ABC sudah semestinya menjadi pilihan kanak-kanak ;)



Tadaa... Ais krim kon pon ade tau~~ Ok habis dah... Nak tahu lebih lagi kenalah datang! Huhu
Alhamdulillah, sekian sahaja tayangan untuk hari ini...kehkeh... Untuk sebarang tempahan atau maklumat sila rujuk seperti dalam poster :p..

Promosi RM 39.90 untuk dewasa!! RM 35 untuk kanak-kanak!! Weee~~


Klik pada gambar untuk efek lebih besar...

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak semua!!



















3 172 Love this entry

  1. ya allah.. tak makan lagi dah kenyang >.<

    ReplyDelete
  2. Juadah berbuka puasa kat Laman Kayangan memang sedap2.. Serius rindu nak berbuka lagi di sini...

    ReplyDelete
  3. wah! terbaik la harga dia. macam nak try je nanti

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com