Translate This Page

Beza KWSP Shariah dan KWSP Konvensional

Sunday, August 14, 2016

Assalamualaikum...

Baru-baru ini terdapat berita baik buat sesiapa yang ingin menyimpan atau melabur mengikut panduan shariah.

KWSP telah menawarkan pertukaran dari akaun KWSP konvensional kepada KWSP Shariah. Sebelum itu, apa beza kedua-dua akaun tersebut? 

Jom tengok ringkasan dalam gambar.
Sila tekan gambar untuk efek lebih besar

Jadi, saya turut tidak melepaskan peluang untuk bertukar kepada KWSP Shariah! Pelaburan dan simpanan lebih terjamin dunia akhirat inshaAllah ;)

Iklan: Promosi Merdeka! Sila klik pada gambar! 

Jadi bagaimana caranya? 

Sila tekan gambar untuk efek lebih besar

Saya baru sahaja selesai menukar akaun saya di IDCC shah alam... Memang tak dinafikan ramai orang! 

Tapi proses tak sampai 5 minit pon... Nombor giliran saya 8812 dan giliran semasa 8710.. Dari pukul 12.30 sampai lah lebih kurang 1.40 dah siap! Hehe...

Jadi apa tunggu lagi? Hehe jom ramai-ramai bertukar ;) Untuk keterangan lanjut, sila hubungi di talian 03-89226000.

Iklan: Promosi Merdeka! Sila klik pada gambar! 





2 172 Love this entry

  1. Perkara mcm ni kita mmg perlu tahu dan ambil berat kan... thanks sharing info bermanfaat ni SS :)

    ReplyDelete
  2. saya x buat lagi, tp insyaallah akan bertukar kepada patuh syariah

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

•❤•MY PROFILE•❤•

My photo

Norashiqin Kamaruzaman LinkedIn | Personal Blog | Business |Tips & Tutorials | Travel | Food | Review | Environmental Health & Safety | UiTM Puncak Alam | knorashiqin@gmail.com